Phan Thiet - Reisverslag uit Phan Thiết, Vietnam van theo en mieke Heijden - WaarBenJij.nu Phan Thiet - Reisverslag uit Phan Thiết, Vietnam van theo en mieke Heijden - WaarBenJij.nu

Phan Thiet

Blijf op de hoogte en volg theo en mieke

15 Maart 2013 | Vietnam, Phan Thiết

Dag 22 en 23: verblijf in Phan Thiet

Dag 22: Het is wel even wennen dat we niks gaan doen vandaag. Dit wordt een lees en relaxdag. Hoewel, soms hoor je dat je van al dat reizen en bezichtigingen wel moe wordt. Dat is bij ons niet het geval. De hele reis had een goed evenwicht in bezichtigen en relaxen. De laatste week was het al wat rustiger vonden wij. We vragen ons af of we zo een relax stuk aan het eind de volgende reis nog zullen doen.
We lagen lekker aan het zwembad onder de parasol omdat we al een tijd hier zijn dachten we insmeren hoeft niet dat was dus niet slim. Toen we na de lunch naar de kamer gingen om wat spullen te halen zagen we niet bruin maar rood. Nu is rood wel de favoriete kleur maar als het je vel is wordt het wat anders. Dus T-shirt aan en insmeren. De zee heeft hier de juiste temperatuur daar loop je zo zonder dralen in, fantastisch en dus lekker gezwommen. 's Avonds in een Duits restaurant wezen eten, jawuhl, de Vietnamese dames hadden dirndel jurkjes aan. Het was jammer dat de Vietnamese heren geen lederhosen aan hadden dan was de vervreemding compleet geweest. Maar zoals het hoort wel lekker gegeten und hefeweissbier getrunken. Jammer we hebben geen liedje van Heino gehoord, maar misschien morgen.

Dag 23: Dat is eerst goed insmeren en dan naar het zwembad. Als je ergens langer bent vallen je altijd na verloop van tijd zaken op. Zo komen hier de mussen 's morgens mee ontbijten, ze hebben wel een goede smaak want ze gaan bij voorkeur voor de taart en cake. Weer lekker in zee gezwommen, het water is lekker warm. We beginnen nu te realiseren dat het bijna over is. Nog een paar daagjes.

• 15 Maart 2013 - 19:21

Rob En Femke:

En zie ik je nou kitesurfen vaders???..... hahaha.... Vast niet! We zijn hier al van ons geloof gevallen van al dat zwemmen van jullie en nu ook nog in de zee gezwommen (wel warm natuurlijk, anders was het vast geen optie geweest ;))!

Geniet nog van de laatste dagen daar in de zon! Een voordeel hier in Nederland... Hier hoef je niet bang zijn dat je verbrand!

Dikke kus
    Rob en Femke

• 15 Maart 2013 - 19:32

Els:

Hoi, hoi,

Roodhuid...Ik had jullie gewaarschuwd!

En we nemen er nog een of...Proost!

Tot de volgende keer maar weer.

Groetjes vanuit Uden "Buiten"

• 16 Maart 2013 - 14:05

Bep:

Hé LUI-tjes

Even lekker chillen is dat wel aan jullie besteed en dan nog verkeerd aan bakken. Zwemmen in de zee we konden het niet geloven echt van z'n geloof gevallen.
    Maar wel lekker zo even niks doen geniet ervan deze laatste dagen hier is het koud en nat.
    dus die kleur is er zo weer vanaf.
    Nou volgens mij zien we elkaar binnenkort weer tot dan en geniet er nog even van.

De mazzel John en Bep