orcha - Reisverslag uit Orchha, India van theo en mieke Heijden - WaarBenJij.nu orcha - Reisverslag uit Orchha, India van theo en mieke Heijden - WaarBenJij.nu

orcha

Door: theo

Blijf op de hoogte en volg theo en mieke

05 Maart 2015 | India, Orchha

vadaag gaan we naar orcha. ,s morgens vertrekken we uit agra. onderweg komen we bij het Gwalior Fort. We ontmoeten een plaatselijke gids die ons voor een klein bedrag een rondleiding zal geven. Hij doet het goed. Het fort is een Hindoe fort. Veel forten stammen uit de tijd dat de Mogol koningen heersten en die waren moslim. Dit fort is van begin 16 eeuw en was van buiten mooi gekleurd vooral blauw. Als we in het fprt zijn en we naar beneden gaan begint het op allerlij plekken te piepen (ratten). volgens onze gids geeft het niks want ze zitten op een ander niveau. Onder het Motto het zal wel is het voor ons een teken om weer snel naar boven te gaan.
Langs de weg naar het fort zijn allerlij beelden uitgehakt in de rots wand, die zien er indrukwekkend uit. dan zien we nog een mooie tempel en dan door naar Orcha. Dan komen we in ons hotel, niet wat we gewend zijn op deze reis. Dat wisten we ook maar dan valt het toch wel tegen. Ok het is maar voor een dag, maar als de buikloop al een beetje begint op te spelen is dit niet de meest gewenste plek, maar het is india. Het wordt dan toch een rondje loperamide voor het ontbijt voor mij.

• 06 Maart 2015 - 18:21

Femke:

Het kunnen ook niet overal koninklijke paleizen zijn ;)!
    Goed cola drinken en dan gaat de buikloop ook weer weg, uiteindelijk.
    Soms is het ook goed voor de lijn, beetje buikloop.

X Fem

• 06 Maart 2015 - 18:42

Wij wandelen 1,5 achter jullie aan. Sterkte met de buikloop!

• 06 Maart 2015 - 18:55

Jaimy En Luuk:

Goed weer wat van jullie te horen. Ondanks de buikloop toch wel allemaal heel mooie verhalen. Geniet nog ff!

Groetjes Jaimy en Luuk