Bhopal - Delhi - Heesch - Reisverslag uit Delhi, India van theo en mieke Heijden - WaarBenJij.nu Bhopal - Delhi - Heesch - Reisverslag uit Delhi, India van theo en mieke Heijden - WaarBenJij.nu

Bhopal - Delhi - Heesch

Door: theo

Blijf op de hoogte en volg theo en mieke

18 Maart 2015 | India, Delhi

17 maart van Bhopal naar Delhi. We nemen afscheid van onze chauffeur MR. Sarabheet Singh. We hadden ons geen betere chauffeur kunnen wensen. Een bescheiden man die zich netjes gedraagt op de weg en toch goed door rijdt. Hij spreekt goed engels en is zeer behulpzaam. Onze dank is groot aan hem. De vlucht van Bhopal naar Delhi verloopt goed. Door de wijziging in het vluchtschema hebben we zelf een kamer geboekt in de Marriott op de luchthaven van Delhi. Het plan van de indiase reis organisator was om een beetje door Delhi te gaan toeren vanaf 15:00, dan te eten om 20:00 in een pinda restaurant en dan naar de luchthaven waar de vlucht dan om 3:30 (18 maart) zou vertrekken. Dat zagen we zelf nu niet meer zitten daarom geen rondrit door Delhi, die we in het begin al gehad hebben, maar rustig naar het vertrek toe leven met een lekker diner en een goed glaswijn. Nog even een fikse disscussie met de indiase reisoperator omdat we nu voor het diner in de marriott ineens zouden bij moeten betalen. Maar na wat F... words wordt het netjes opgelost. Toch altijd jammer zo een discussie aan het einde van zo een mooie reis.

18 maart Delhi naar Heesch. Het inchecken en de vlucht verlopen voorspoedig. We hebben nog even geprobeerd of er nog een upgrade naar busines class was maar we vonden 1500 euro bij betalen toch wel wat veel. Dus hebben we volgens onze originele boeking de terugreis gemaakt. Even geslapen in het vliegtuig en dan sta je op schiphol op je auto te wachten in de kou en dan besef je dat de vakantie weer afgelopen is. Business as usual voor de komende tijd.

We hebben een prachtige tijd gehad in India, de reis was was prima georganiseerd met schitterende hotels. We hebben prachtige, verbazigwekkende en verwarrende zaken gezien en heerlijk vegetarisch gegeten. Het lijkt net of je terugkeerd van een andere planeet.

Alles en iedereen bedankt voor de schitterende reis en natuurlijk ook bedankt voor alle leuke reacties

Theo en Mieke

Femke :

Welkom thuis

• 21 Maart 2015 - 10:01

John En Maria:

Hoi Mieke en Theo, Wij hebben met plezier jullie reisverslag gelezen en de foto's bekeken. Het lijkt mij een hele ervaring om deze reis maken. Groetjes.