Terugreis van Phan Thiet naar huis - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van theo en mieke Heijden - WaarBenJij.nu Terugreis van Phan Thiet naar huis - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van theo en mieke Heijden - WaarBenJij.nu

Terugreis van Phan Thiet naar huis

Door: theomieke

Blijf op de hoogte en volg theo en mieke

18 Maart 2013 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

dag 24: vandaag worden we opgehaald in Phan Thiet en reizen dan naar Saigon. Om 9:00h is de chauffeur er om ons op te halen. Met een beetje weemoed vertrekken we uit resort Seahorse en rijden in 4,5 uur naar hotel Majestic in Saigon. Gedurende deze rit zien we het landschap weer mooi groen worden. Aangekomen in hotel Majestic krijgen we weer een kamer upgrade. Super de luxe suite met een aparte zit kamer erbij en groot bad. Nog even lekker zwemmen en dan weer even in Saigon rondslenteren. Wat zijn Hanoi en Saigon toch twee heel verschillende steden. Saigon heeft echt de grandeur van een wereldstad, met grote imponerende gebouwen en grote boulevards. Hanoi is kleiner, intiemer van structuur en ademt een kleinere mediterrane sfeer uit.

dag 25: We worden 's morgens om 6:00h opgehaald om naar het vliegveld te gaan. Het vliegveld van Saigon ligt midden in de bebouwing van deze stad. Kijk maar eens op Google maps dan zie je deze liggen als een groen gele vlek in de stad Saigon. Tijdens het wachten zagen we nog een fietser langs de startbaan gaan. Dat kan dus ook gebeuren.
Alles verloopt prima, vanaf Saigon naar Bangkok en van daaruit naar Schiphol. De reis duurde 22 uur vanaf vertrek uit hotel tot thuis. Moe maar voldaan van onze prachtige reis werden verwelkomd door de kinderen met vriend en vriendinnen en oma. Het is altijd fijn om op reis te gaan maar het is altijd ook heel fijn om daarna Thuis te komen.

IKItravel bedankt voor de prachtige reis!!!!!!!

• 18 Maart 2013 - 18:26

Els:

Hoi, hoi,

Home sweet home!
    Als het fotoboek klaar is horen we het graag, spreken we een keer af...

Tot binnenkort.

Groetjes vanuit Uden "Buiten"

• 19 Maart 2013 - 08:55

Marcel:

Welkom thuis!

Ik heb met plezier jullie reisverslagen gelezen. De vele foto's gaven een mooie kijk op de dingen die jullie zagen en beleefden. Top!

Op naar de volgende mooie reis!

• 19 Maart 2013 - 19:03

Rob En Femke:

Jullie hebben een prachtige reis gemaakt!

Dikke kus,

Femke en Rob

• 19 Maart 2013 - 19:07

Cor:

Welkom thuis maar weer!
    Gelukkig is alles goed verlopen!
    Mooie herinneringen blijven hangen.
    Een keer lekker foto's kijken.

Groeten:

Toos en Cor