jodhpur - Reisverslag uit Jodpur, India van theo en mieke Heijden - WaarBenJij.nu jodhpur - Reisverslag uit Jodpur, India van theo en mieke Heijden - WaarBenJij.nu

jodhpur

Door: theo

Blijf op de hoogte en volg theo en mieke

20 Februari 2015 | India, Jodpur

gisteren avond in delhi naar een heel goed restaurant wezen eten indian accent in manor hotel. dat kan ik iedereen aanbevelen.
vanmorgen met het vliegtuig naar jodhpur. was goed optijd maar wat zijn ze hier streng op het vliegveld. we werden door de chauffeur opgehaald van het vliegveld en we hadden een rustdag. dat was ook wel nodig na de vliegreizen en het bezoek aan delhi. niet veel geslapen je moet wennen aan de temperatuur en het tijdverschil.
Hotel Raas waar we nu zijn is werkelijk fantastisch, mooie kamer met zeer mooie omgeving en een zwembad om zo in te duiken. het is trouwens verwarmd op continu 28 graden. dat is nog eens my cup of thee.
we hebben zelfs een grote geiten breier achterons die om de zoveel uren zijn melodie uit de luidsprekers laat schallen. maar ook dat hoort er gewoon bij.
in de late namiddag nog een korte wandeling gemaakt met gids door een gewone wijk in jodhpur. dat was wel even wennen. heel leuk om dat te zien een belevenis voor het oog en de neus. heel veel winkels met heel veel de zelfde spullen en vooral veel mensen. het riool is hier nog open langs de kant van de weg. kinderen lopen blotsvoets door god weet van alles.
In de huizen zitten allemaal gaten waar de vogels in en uitvliegen. dat hoort ook zo want die vogels brengen geluk en houden de kwade geesten buiten. wij denken dat wat een hoop stront geeft dat. meer iets meer of minder maakt ni

• 20 Februari 2015 - 21:55

John En Maria:

Mooi om jullie reis verslag te lezen. Ik kan zo bijna zien en ruiken wat jullie bedoelen. Ook de foto's zijn mooi. Prettige voortzetting van jullie reis. Groetjes john en maria.

• 24 Februari 2015 - 15:41

Femke:

Dan zullen we daar eens gaan kijken als we in de buurt zijn!

X Fem