pushkar - Reisverslag uit Pushkar, India van theo en mieke Heijden - WaarBenJij.nu pushkar - Reisverslag uit Pushkar, India van theo en mieke Heijden - WaarBenJij.nu

pushkar

Door: theo

Blijf op de hoogte en volg theo en mieke

28 Februari 2015 | India, Pushkar

vandaag gaan we naar pushkar het wordt een rit van 350 km dus een hele zit. Gelukkig gaat een groot deel over de A8 de grote snelweg van richting pakistan naar mombai. Het is een grote hoeveelheid vrachtverkeer op deze weg. Ze rijden hier links maar tav de vrachtauto's diue rijden hier rechts en links en midden. De rest salomd er tussen door vooorzover er geen voertuigen in tegnsgestelde richting komen. De reis verloopt voorspoedig dan komen we in de Orchard aan. Als je het niet zou wten dan kom je er niet.
de straat naar de orchard, waar we in een tent zullen overnachten, ziet er niet zo leuk uit maar als je daar door bent dan kom je in een hele mooie en rustige omgeving uit. De yent ziet er leuk uit allen zit het weer niet mee. her regent af en toe en het waait hard. In deze stad is het strikt vegetarisch dat is prime maar dat betekend hier dat er ook geen druppel drank te krijgen is. Het hotel houdt zich daar ook aan, jammer. We hebben een heel lekker vegetarisch diner wat heel heel lekker is. Het is echt storm achtig dus je krijgt een echt vakantie in de tent gevoel. Gelukkig hebben ze het electrische deken al aan staan bij terug komst. we hebben het zeker niet koud die nacht. Wel waait het zo hard dat de deur die op de grendel zit toch open waait. dta is midden in de nacht als je dan wakker wordt een vreemde gewaarwording. Maar alles is er nog dus gaan we weer lekker pitten.
Morgen gaan we nog wat tempels kijken in pusjkar en dan door naar jaipur

• 01 Maart 2015 - 19:51

John En Maria:

Het is mooi om jullie reisverslag te lezen. Ook een heel ervaring zoals het daar gaat in het verkeer en slapen in zo'n op het oog mooie tent.
    Succes met het vervolg van jullie reis.

• 01 Maart 2015 - 20:07

Clasien:

zou zomaar jaloers kunnen worden!!
    Wat een mooie reis
    Lees met veel plezier jullie reisverslag
    Geniet ervan

• 02 Maart 2015 - 09:40

Angelique:

wat een mooi verslag om te lezen.en jaloers op te worden.hihi..
    geniet er van.gr angelique x